23:10
ליווי ללא מתווכים: שירותי רשת יש משולבים לקוחות והוצאות להורג במקום אחד

כדור ליווי יש מבנה גדול מאוד ומורכב. בין הלקוח לבין הנערה (שחקן) עולה כמה אנשים שעושים את הפגישה הזאת. אלה הם הצופים המכניים מודעות על בתי המשפט ומנהלים, מציאת לקוחות על בסיסים שלנו ועובדים של סוכנויות. כל האנשים האלה מקבלים אחוז מסוים מהעסקה, שאינם יתרון הן עבור הלקוח (לשלם יותר) ועל האסלה עצמה (זה הופך להיות פחות). אבל ההתקדמות הטכנית לא נעצרת, ועכשיו לאדם יש את ההזדמנות למצוא את disapplication כמו פשוט, איך לגרום מונית או סדר פיצה. https://romantik69.co.il/

יישומים וערוצים ביחסים לקחת את התפקיד של מנהלים וסוכנויות

עכשיו כל אדם מודרני יש טלפון חכם עם גישה לאינטרנט. אנשים משתמשים ביישומים שונים, לתקשר ברשתות חברתיות, לשבת על אתרי בידור. התקדמות טכנית הגעתי לתחום של ליווי, כי עכשיו יש יישומים מיוחדים (לפי סוג של אתרי פגישות) וחדרי צ'אט וערוצים סגורים שליחים (WastApp, Viber, מברק), שם כל אדם יכול למצוא בחורה לחלוק את הדיוט אירוע או זמן נעים. הלקוח והצעדה מוצאים זה את זה על ידי הודעות או הזמנות שבוצעו, בהתכתבות האישית דנים בפרטי הפגישה ומסכים לסכום. אין חיובים נוספים עבור שירותי סוכנות ומנהל עניין.

שירותי רשת - עתיד טכנולוגי "futura" זה עובד עכשיו

יישומים וצ'אטים יש חסרונות שלהם, שכן הם לא נוחים מאוד להשתמש. אין אפשרות לסנן את הבנות להעדפות אישיות ויש לי הרבה זמן להוציא על ידי התכתבות. ישנן אפשרויות מתקדמות יותר - שירותי רשת המשלבת לקוחות והוצאות להורג אנונימיות. אלה לא רק קטנים הם להרים כמה מאות אנשים יחד. אנחנו מדברים על קבוצות מלאות בנספח מברק, אשר עד 200.000 משתתפים, וזה לרגע, כאוכלוסייה של עיר קטנה. כי כל זה נקרא שירות רשת? אבל מאז היוצרים עשו הרבה עבודה על שילוב של לקוחות אנזאלים במקום אחד. אלגוריתמים מיוחדים, רובוטים ואנשים אמיתיים הם מחפשים בזעם לבעלי עניין, שליחת הזמנות לקבוצות שהושלמו על ידי מגוון רחב של תכונות שימושיות ובמחיר סביר.

שירותים שירותים

בקבוצות כאלה, Escampent יכול להכיל את ההודעה שלה עם מחירון ולקוחות לפרסם הודעות עם הזמנות ודרישות עבור המבצע. יתר על כן, תמורת תשלום, גבר יכול לגשת לקטלוג מורחב עם תצלומים ושאלונים של בנות גבוהות יותר. Escalogie בתורו יכול להיות חופשי יש מודעות משלה גישה כללית או לשלם קצת כדי להזין את הספרייה "סגור".

ללקוחות העשירים ביותר הזדמנות לגשת לסעיף VIP, אשר מציג את הפרופילים של מודלים מפורסמים, שחקניות, זמרים, זוכים בתחרויות יופי. במקביל, גברים שכבר ניקו את החבילה VIP, הידועים כי יש באמת בנות מפורסמות רבות אשר מעת לעת מהבהב במגזינים ובטלוויזיה.

גם תמורת תשלום עבור החיפוש אחר אמנים geolocation, אשר ממש להבטיח את הגעתו של הלקוח במשך 5 דקות.

עדיין יש לך ללקוחות לקבל את ההזדמנות לפרסם "חם" סדר. זה באופן אוטומטי נופל על המשאב בזמן אמת: "דחוף! צריך סופר- instamodel או אישיות מדיה. ארוחת ערב במסעדה יקרה עם גבר נעים, מוסקווה. שאלה שאלה 5000 יורו ». Escalogie שמוכנים לקבל הזמנה, רק לשלוח שאלה והלקוח כבר בוחר את אלה שרוצים לבלות זמן. הוא גם פרסם הזמנות לטיולים ולהשאיר את הגבול.

עבודה פרו ללא מתווכים

לְהִתְנַהֵג... איך esk חנויות...

אם אתה עובד בעצמך, זה מאוד נוח להשתמש בקבוצות אלה, שכן רוב העבודה כבר נעשה, אתה רק לענות על יישומים. אין צורך ליצור פרופילים על עשרות אתרי פגישות, להציע שירותים לכולם ברציפות, לבלות הרבה זמן לתקווה כי הג'נטלמן זקוק לשירותים שלך. אתה יכול לבחור הזמנות עבור המיקום שלך (לדוגמה, במרכז או ליד הבית), לקחת רק את העבודה שמתאימה באופן מושלם לתנאי העסקה. בסוכנות, למשל, הזמנות לא עבדו. יתר על כן אין צורך לתת את האחוז למעסיק או למנהל, כל המס וההצעות יישארו לך.

יתרון נוסף של קבוצות כאלה - פרסום. אלה הם פלטפורמות ענק, שם לא רק בנות להראות את המודעות שלהם, אבל אלה הקשורים איכשהו לתחום הליווי. אלה הם סוכנויות ומנהלים ומאמנים שונים לגברים ולנשים מלמדים את אמנות הפיתוי, חנויות תחתונים וקוסמטיקה, קורסי הכשרה מתקדמים ועוד. אולי בין טונות של מודעות הם ייגעו על ידי משהו שימושי בשבילך.

נגד עבודה באמצעות שירותי רשת

הדבר הראשון שיש להודיע ​​לכל exciteria, הוא חוסר סינון של לקוחות. כל אדם יכול להזין קבוצה דומה בחופשיות ולבצע הזמנות שם. תשלום מראש אינו מצוין, כלומר, אין זה עובדה שיש לו כסף. פתאום הילד רק מעמיד פנים איש עסקים ונערות עשיר מן הבנות בנות. פירסינג של הלקוח חייב להיות עצמאי, כי זה תמיד יכול להיות לא מספיק, וזה כבר עניין של בטיחות אישית. לא הסוכנות ולא המנהל יגן עליך והוא אחראי על התנהגות הלקוחות.

כדי להגן על עצמך, עדיף לשים את השאלון שלך במחיצות סגורות של הקבוצות. הם תמיד שילמו, כלומר, יהיה לך יותר ביטחון כי הלקוח יהיה ככל הנראה להיות מספיק ומס.

זה גם ראוי לציין כי הפונקציות ויכולות של קבוצות אלה הם לא לגמרי בחינם. כדי "להגדיל" את ההודעה או להיכנס סעיף סגור יצטרך לשלם, גם אם הרבה פחות מאשר מנהל, אבל עדיין הוצאות נוספות.

יתר על כן, Escales צריך להביך את "המיקום" של קבוצות אלה. מאז הם מתמקדים בעיקר בבירה ובערים גדולות מאוד, ולא כל הגברים מכירים אחד את השני, כלומר מעגל הלקוח יהיה מוגבל למדי. קח שם מאוליגראקה אמיתית או לקבל הזמנה מן "הבליטה הגדולה" לא צפוי לקרות, שכן אלה אנשים שונים לחלוטין, לא לחפש בנות לזמן פנוי.

זה בסוף?

זוהי אופציה נהדרת למתחילים למתחילים ואלה שעובדים רק בתחום הזמן הפנוי. הפונקציונליות של קבוצות מברקים מאוד להקל על החיפוש של הלקוח, אבל לא לשכוח ביטחון ואנונימיות.

כי זה "עתיד" אספקה ​​טכנולוגית? העובדה היא כי מפתחים מחויבים כל הזמן לשיפור שירותים אלה ומי יודע מה פונקציות שימושיות יופיעו שם בעתיד. אולי בקרוב תהיה האפשרות של תשלום עבור שירותים מקוונים או בתשלום יוכלו להאמין ללקוח. בכל מקרה, זוהי אישור חסר תועלת כי אפילו בתחום הפנאי אתה יכול לעבוד ללא מתווכים.

Просмотров: 350 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024