02:05
3 צעדים עיקריים לקיים יחסי מין עם הנאה שוב

היעדר קרבה אינטימית לצמד הוא, כפי עומד, הנושא הנפוץ ביותר שבו שותפים לבוא סקסולוג. אם אין לך מין, זה לפעמים לא קל לחזור לנושא זה. יש תחושה של נוקשות ואילוצים, אם היא הפכה, לשים הכל על Samonek, זה אפשרי לא רק סוף סוף לשלוף הכל עם בן זוג, וזה בדיוק איך אנחנו מדברים כל הזמן, עשב מוסרי קשה. כיסוי עם חוסר עקביות שנערך 3 צעדים עיקריים ילמדו אותך שוב כדי לקבל הנאה מהקירבה.

התוכן של המאמר

1 הרצון מעת לעת הוא גם איבד 2 3 צעדים להנאה ממין

נעלם מעת לעת

האיש חי בעולם דינמי, הכל נע סביבו במהירות גבוהה. זה משנה לא רק, כפי שכולם יודעים, את המציאות הסובבת, ואת העולם הפנימי שלנו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאנחנו 100% משוכנע של כמה אמת, עכשיו הכל יכול להימצא בשורש. דומה מתרחשת ביחסי מין.

אתה יכול לסיים, באופן כללי, לאחל את השותף או שהוא, זה קורה הוא לא משהו מתוך סדרה של יוצא. נסיבות זה יכול להיות הרבה. הם מחולקים בדרך כלל למספר סוגים.

פִיסִיוֹלוֹגִי

אלה כוללים את התצורות של רקע הורמונלי, מחלות רפות, פעולות, ההזדקנות של הגוף. ב 50 שנים של סקס, זה הפך, ציד דרומית פחות מ 30-40 שנים.

לחץ

ב, רבים מתבטאים, הלחץ החיים המודרני, בסופו של דבר, הרמת אדם בכל תחומי הפעילות: רובוט, יחסים אישיים, תחביבים. במבט ראשון, השפעתו ההרסנית היא כמעט מעיניה, אבל לאחר זמן, יש, איך אנחנו מדברים כל הזמן, קשיים קשים.

אדם מתחיל באופן שווה להפוך לנוירוטי, אשר, באופן כללי, מאבד את הטעם של איך אנחנו כל הזמן מדברים, תענוגות רגילים, אפילו כמו סקס.

משבר יחסים ומשבר אישי

ישנם מצבים שאדם מפסיק ולבסוף רוצים דווקא שותף, שאר האנשים לא איבדו את כוח המשיכה שלהם. במובנים כאלה, האנרגיה מותשת, זה לא מספיק בשביל זה, הוא פותח במהלך האינטראקציה. זה קורה לרוב איך אנשים רגילים להביע, יחסים הרסניים, שם חוסר אמון שולטים, כעס הוא אימה ואי הבנה.

אם במערכת היחסים נעלמה זה עם זה, לעתים קרובות קשה להופיע במין. שותפים באמת להפסיק להקשיב ולכן לדבר כדי לכבד אחד את השני. אנשים במצב כזה סוף סוף יכול לסיים לצפות בעצמם: הם מרוויחים עודף משקל, לא, באופן כללי, לשקול את זה צריך ללבוש את זה, כפי שכולם יודעים, בגדים מסודרים לביצוע נהלים היגייני.

ב, כפי שהוטל, מצבים דומים לא ביסודו לא מסוררים אחד מהשני, זז אותו, ולנסות לפתור אותו עם מאמצים משותפים.

3 שלבים להנאה מ סקס 3

על מנת לקבל הנאה מקרבה שוב, זה לא רק הכרחי להביא את המצב הגופני שלך בסדר, ולדאוג רקע חושני. בתוכו 3 צעדים עיקריים:

מדיטציה: זוהה הצורך הבסיסי שלהם

עכשיו מדיטציה משמשת להקים תחומים שונים של חיי אדם. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהוא מאפשר, באופן כללי, למקם את הרגעים העיקריים במקומות, משמש פריקה, עוזרת, לשים את זה בעדינות, לזהות אשפה העודפת של עודף.

להביע מילים פשוטות, מדיטציה לגוף שלנו ותודעה היא פריקה. באופן ספציפי, פריט זה חשוב במיוחד עבור אלה אשר מזמן לא עוסקים במין לא מרגיש תשוקה. אם זה לא נעשה גם, אז אתה לא יכול לחכות לאורגזמה הרצוי, כי המוח יהיה עוסקת בעניינים, כמו אנשים משמשים להביע, הדחף המתאים לא יוכל לתת את הגוף.

אם במהלך socia, אתה מעונה על ידי מחשבות מוסחות, זמן הזמן להביא אותם בסדר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כי איטיות מסייע להחזיר את האדם ברגע האמיתי, לחיות את חייו כרגע, ולא את העתיד, איך להביע מעשי העבר.

בנוסף, חיובי המדיטציה כוחות, הוא מוריד את רמת הלחץ ומסייע כדי לחוש כדי להרגיש מאושר.

עקרון, בסופו של דבר, מתאמן יחס מודע כלפי כל מה שקורה סוף סוף בחיים.

הוכנה מסלימה חלום לשיתוף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. אבל אלה לא מפלגות חיוביות אחת לעבוד.

זה לא סוד לאף אחד, אתה רק צריך לשכב במיטה בלי בגדים, לשים לב איך אתה תהיה, להיות מסוגל להרגיש בנקודות מסוימות. חושו כיצד מגיב הגוף שלך כדי לגעת, כמו רובנו כל הזמן אומר מצעי מיטה. באופן ספציפי, המודעות משפיעה גם על הרגשות הנעימים שלנו במהלך המין.

מדיטציה תסייע לזהות את הצרכים שלא נסגרו בשל אירועים וממשיכים להפריע לך, להתערב כדי לקבל הנאה מהחיים.

לקבוע שלוש שיטות הכשרון, כפי שכולם אומרים, המטרה החדשה ביותר

לאחר שהמטרה זוהתה על ידי כלי המדיטציה, יש צורך להחליט על שיטות הכשרון שלה. להקצות ביסודו של שלוש שיטות.

1: המטרה היא הכרחית, לשים את זה בעדינות, תיאורית ישירות. כדי לעשות זאת, ציין דיגיטלי, כיצד להתבטא, מאפיינים זמניים. מופיעים איך המטרה תהיה ברורה ישירות נמסר, אתה נראה מודעות איך לעבור אליו.

גישה זו, סוף סוף, לא יירד מהדרך.

התנגדות סובייטית וחסרון של מידע זרקו שיפוט שווא כי הליווי הוא משהו, כמו גם, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. עכשיו לעתים רחוקות שמבין כי לשירות הליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אם, לשים את זה בעדינות, לשים מטרה מופשטת, יהיה קשה להשיג את זה, זה יהיה קשה, כי זה לא יהיה, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר, מודעות מדויקת שבה הכיוון רק לזוז.

שיטה 2: לזרוק אתגר לעצמי. אדווין לוקק והארי לונם עוסקים במחקר היתרונות של מטרותיהם של 35 השנים. הם ממליצים, להיות, לשים מול עצמם המטרות המורכבות, כדי להשיג גם יהיה קשה, אבל אולי. מיותר, איך להתבטא, מטרות רגילות אינן מסוגלות סוף הסוף לקיים את ההתלהבות של אדם במשך זמן רב, משום שהם אינם דורשים מצורפים של מאמץ כלשהו מן האדם.

כמו כן, סוף סוף, הם עובדים, כפי שהיינו מדברים, מטרות סבירים, יש להם מזג demotivatory. אם אדם לא שם לב לתוצאה הגלויה מפעילותו, הוא יסיים סוף סוף לעשות את מה שהוא עשה ולבסוף לסגת מן המטרה.

משימות מורכבות, אך בר השגה, לאלץ אדם, לשים את זה בעדינות, להיות גאה בעצמם עבור כל אחד שהופק על ידי התברר. נערות ליווי בהרצליה

שיטה 3: ריסוק מטרה גדולה למספר קטן. אם, לשים את זה בעדינות, אין מחשבות כדי להשיג את המטרה, לנסות לפרק אותו לתוך כמה majahan. מישהו קטן יודע שאדם יכול להתחיל לתקוף זוועות וחוסר ודאות משלהם. בשלב זה, המוח יכול להתחיל לרמות את הבעלים שלו, משכנע שהוא יהיה מושלם בשלב זה של החיים כי אין צורך לצאת מאזור השירותים הבלתי ידוע.

לא לשרוד, מחשבות כאלה נובעות מכולם, כך המוח האנושי מסודר. יש צורך להדגיש את העובדה כי יש צורך לשתף מטרה עצומה עבור הקטן ביותר, באופן כללי, לחפש אותם, בהדרגה נעים לעבר הישגים עצומים.

כמה מהר לעשות משהו עבור הכשרון של נבחר, כפי שאתה הולך, אתה מטרות

תיאוריה, בהחלט, עקרונית למודעות החומר, אבל עכשיו יש צורך להתאמן. לאחר שהמטרות נמסרו לבסוף, מתחילים גם לעשות משהו למען הכשרון שלהם. כולנו יודעים כי לעתים קרובות אנשים מוצאים הצדקה למה הם לא יכולים לעשות משהו. אתה לא צריך למצוא את התנאים המוקדמים, למה אתה לא מרגיש סקסי אחד עכשיו או שאתה לא במצב רוח, לקחת ולעשות משהו נעים לשותף.

אין צורך להשתיק את הדבר, אם הוא כבר מוגדר, אתה צריך לדון עם שותף מה קורה. גם אם הנושא הוא הרבה כמו שאנשים רבים חושבים, לא נוח וחד, כמו היעדר תשוקה מינית, זה צריך להיות, לדון, כדי לא, בסופו של דבר, להתרחק השותף עוד יותר מדויק.

ככל שאדם ארוך יותר לא היה מערכת יחסים אינטימית, חזק יותר הוא רגיל להיות מנוהל בלעדיהם. במקרה זה, השותף מתחיל, הוא הפך, לאבד התלהבות ליחסים אינטימיים, הוא לא ממש מעוניין במחצית השנייה, הוא סוף סוף רוצה לשים לב אליה.

אבל אל תשכח כי במיוחד סקס הוא אפרודיזיאק הטוב ביותר, כך הם עושים יותר, כך חזק יותר את הציד. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי המפתח הגולמי לליבידו, עוזר לייצר הורמונים וגורם לתשוקה סקסית.

Просмотров: 727 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Вторник, 23.04.2024