היעדר קרבה אינטימית לצמד הוא, כפי עומד, הנושא הנפוץ ביותר שבו שותפים לבוא סקסולוג. אם אין לך מין, זה לפעמים לא קל לחזור לנושא זה. יש תחושה של נוקשות ואילוצים, אם היא הפכה, לשים הכל על Samonek, זה אפשרי לא רק סוף סוף לשלוף הכל עם בן זוג, וזה בדיוק איך אנחנו מדברים כל הזמן, עשב מוסרי קשה. כיסוי עם חוסר עקביות שנערך 3 צעדים עיקריים ילמדו אותך שוב כדי לקבל הנאה מהקירבה.

התוכן של המאמר

1 הרצון מעת לעת הוא גם איבד 2 3 צעדים להנאה ממין

נעלם מעת לעת

האיש חי בעולם דינמי, הכל נע סביבו במהירות גבוהה. זה משנה לא רק, כפי שכולם יודעים, את המציאות הסובבת, ואת העולם הפנימי שלנו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאנחנו 100% משוכנע של כמה אמת, עכשיו הכל יכול להימצא בשורש. דומה מתרחשת ביחסי מין.

אתה יכול לסיים, באופן כללי, לאחל את השותף או שהוא, זה קורה הוא לא משהו מתוך סדרה של יוצא. נסיבות זה יכול להיות הרבה. הם מחולקים בדרך כלל למספר סוגים.

... Читать дальше »

Просмотров: 727 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

לא משנה כמה אתה אוהב את הנפש התאומה שלך, אתה, כדי chagrin, יכול להיות מאוד כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, סקס רע. יש לציין כי כל דבר יכול להיות מרוצה 100%, אבל ברור לא שמח.

התוכן של המאמר

1 10 רמזים זכר

אם כבר ראית איך הוא סוף סוף הוסר ומקטין את הדיונים על סקס, אחרי הכל, לא, אז הנה עוד 10 רמזים רם של בחורים שהפכו לא נעימים או אפילו שנואים.

10 גברים רמזים 10

הוא מתעכב לפני השינה

אחד הסימנים הברורים כי המין השותף אינו מתאים, - הוא כמעט נמנע הגדרה אינטימית שיכולה לעורר קרבה. ללכוד, האם הוא סוף סוף להתעכב בחדר אמבטיה קצת יותר רגיל או, בסופו של דבר, למצוא תירוצים, כדי לא ללכת לישון.

בכל מקרה, אם מחשבות כאלה כבר התפוררו לתוך הראש שלך, טוב יותר, בכלל, לטפס לתוך אחד הערבים של השותף ולהביא לשיחה פרנק. זה י ... Читать дальше »

Просмотров: 787 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Среда, 24.04.2024