09:08
איך למצוא חסות, רק ללכת את הכלב בבוקר

אם אתה מחשוף היטב את המטרה - כדי למצוא לקוח, עליך להשתמש בכל השיטות הזמינות עבור החיפוש שלהם. אתה יכול ללכת במקומות שבהם מיליונרים הם בדרך כלל "לחיות" או לקבל עבודה שבה לקוחות עשירים למעשה גברים מצליחים. ואתה יכול ממש להקיף אותך עם נותני חסות פוטנציאליים. דירות דיסקרטיות

כדי לעשות זאת, ללכת למתחם המגורים האליטה. כן, זה די בעלות, אבל המשחק שווה את הנר. מספיק כדי לגרד כסף במשך שלושה חודשים להשכרה לפחות סטודיו קטן. הפעם צריך להיות מספיק כדי למצוא חסות.

לאחר שעבר למקום שבו אנשים מוצלחים ועשירים חיים, אתה הולך קרוב ככל האפשר למטרה שלך. זה כבר לא יהיה יותר לעתים קרובות למצוא אותם וכולל את כל הקסם שלה קסם במהלך צמתים אקראיים. ואת הסיבות לפגישה שאתה יכול למצוא הרבה.

בוקר ריצה או כיתות יוגה בפארק סמוך

אנשים עשירים לפקח על בריאותם. כמעט כל לרוץ בבוקר או ברכבת בחוץ. למנוע את זה שימושי הביתה הרגל. ראשית, זה יהיה השפעה מועילה על המספר שלך, אשר חשוב מאוד עבור התוכן. שנית, תציג את החסות הפוטנציאלית יש לך אינטרסים משותפים. שלישית, זו רק סיבה מצוינת לפגישה.

כלבי הליכה

אהבה לבעלי חיים היא מה יכול להפחית אותך. רק לא כלב קפוא קטן, שיהיו בלי סוף הסוף ואינו גורם לשום דבר של גבר אלא גירוי. מיליונרים הם בדרך כלל מלאים גזעים גדולים עלית. לכן, עצור את הבחירה שלך על Dalmatin, Rottweiler, לברדור, דוברמן או קיין קורסו. אתה רוצה כלב קטן יותר, לבחור ביגל, קורגי או cverpincher. ללכת על הכלב, ללכת להכיר אדם לא יעבוד. רק להעמיד פנים שהחיה שלך רצה להכיר את מעילו והשיחה תיפגש שוב.

עזרה "בשכונה"

לגלות אם גברים בודדים לא גרים ליד החצר. אם יש לך מזל, ואז להתחיל ליצור קשר איתם לעזרה בכל bagfer. ג'נטלמן אמיתי לא יעזוב גברת בקושי. אתה יכול לבקש ממנו לעזור לפתוח את הדלת עם המנעול "janble" או משהו אחר. כדי להיות יצירתי, אז אתה בהחלט לקבל את הצורך הרצוי.

מפגש בסופרמרקט או בחנות בקרבת מקום

אפילו עומד בסופרמרקט, אתה יכול להכיר לתת חסות פוטנציאלית. כן, אנשים עשירים גם ללכת לקניות. קח שיחה רק: שאל ואיזה מין יין בסל שלו והוא יכול לייעץ לך משהו. או לשים את אותם מוצרים בסל ולשאול: "o! אתה גם אוהב לארוחת בוקר bruschetta עם ביצה pashote, סלמון ועורך דין?-. העיקר הוא להתחיל דיאלוג, אז אתה יכול כבר להחיל הכל כישורי הפיתוי.

מפגש Parkovka

אין שום דבר מצער שלא יכול להחנות את המכונית. אז לנצל את המצב הזה לפגישה. אתה צריך לחכות כאשר אדם נמשך החניה על המכונית האלגנטית ביותר ולבקש ממנו עזרה. תן לו את ההזדמנות להרגיש כמו ג'נטלמן אמיתי. להראות מה אתה ילדה מתוקה וחלשה אשר זקוק לעזרה וטיפול של אדם חזק ומעמד. זוהי דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים.

אם אתה רוצה למצוא מעמד מוצלח ואדם, אתה צריך להצטרף לדרכו של החיים. יש צורך לעבוד בתעשיות סמוכות, לקרוא חדשות וניסיון אירועים המעוניינים מיליונרים ואנשי עסקים, לחפש תחביבים חדשים בין אלה שאוהבים אנשים עשירים. אתה חייב לחיות כאילו כבר הגעת לכל דבר. מה שמקיף נותני חסות כל יום חייב להיות יליד ומוכר לך ולא מפחיד ולא ידוע.

התוכן צריך לדעת איך להתנהג במסעדה יקרה, להתמודד עם חוכמת המירוץ ואת המשחק על המלגה הפיננסית.זה יהיה מאוד קשה לאהוב אדם מצליח אם אתה בהחלט יודע את אורח החיים שלו. נסה "להתמוסס" בסביבה זו. לעבור לאזור האליטה ולהתנהג כאילו אתה גברת של החברה הגבוהה ביותר. אז יהיו יותר סיכויים שהאדם זקוק לך.

Просмотров: 135 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 28.03.2024