20:58
הדרכים הטובות ביותר להתאושש במהירות לאחר מין: בין הראשון והשני

ובכן, זה למין כזה? אחד "מקל" זרק ו לישון .. לא רומנטיקה. אבל מה עם המשך, ולדבר, ואם אתה רוצה? אֵיך להתאושש במהירות לאחר סקס מעוניין לא רק לגברים, אלא גם נשים.

התוכן של המאמר

1 למה לקחת הפסקה 2 אני רוצה שוב 3 טרואט אסורה 4 בחירה פוזית 5 עיסוי 6 פעמים - החוצה. 7 מה יש בתפריט? 8 שינה עייפה כוס 9 אפרודיסיאקא

למה אתה צריך הפסקה

טבע חכמה. הפסקה בין intercuses מינית נדרשת. כל העניין בפיזיולוגיה. על מה שאתה צריך סקס? נכון עבור הרבייה. תענוג. ועל גידול צריך חזק ו בריא spermatozoa. ואיפה לקחת אותם? רק ליצור. נערות ליווי במרכז

אם החלק של הזרע כבר מודגש, אתה צריך זמן לקבל את השני. אנחנו צריכים זמן להבשיל "בעלי חיים", על חידוש של "תרמילים" שלהם עם חומרים מזינים. לכן הטבע עלה עם מערכת חסימת התפקוד המיני בין יחסי מין. שום דבר כדי להתווכח איתה.

אני רוצה 2

כולם מתמודדים עם בעיית החזרה. ההבדל הוא רק ב הזמן בין פעולות המיניות שאליה נדרשת שחזור. ואם u יאנג יצירת הפסקה במשך כ 5 - 10 דקות, אז אדם בוגרת יכול "לתלות" על שעה, או אפילו יותר. מה לעשות אם "חבר לחימה" מותש הגבול שלו דורש מנוחה? ישנם מספר סודות עבור התאוששות מהירה לאחר אוֹרגַזמָה.

טרואטית אסורה 3

כמה חברות לחפש את המטפלים שלהם שובב לתפוס רק את הזין cumshot להתחיל באכזריות שלו. הרצון לקרוע ידיים מתעורר בראש כל גבר. אבל אהבה, מה יכול להיות גס רוח. בינתיים, "כבוד" חבר צריך מנוחה עמוקה, לפחות 5 דקות.

פרטנר צריך להיות מוסבר כי כל מגע רק מחמיר את המצב עקב תחושות כואבות מאוד. לשם השוואה, אתה יכול לאבד את הדגדגן של חברה אחרי אורגזמה, אם זה לא מגיע אליו. ההשפעה היא מצוינת: צווחת הגברת. אבל הוא ייקח את הציד כדי לגעת "BD".

בחר Pose4

אם גבר cumshots, אבל אני גם רוצה, אבל חבר איטי בשום אופן לא רוצה לקום, אתה יכול לנסות תנוחות אחרות שיאפשרו להישאר בתוך השותף ולהמשיך גירוי שלה. למרבה המזל Kamasutra מלא עם etudes אקרובטי כאלה. אתה יכול לחדור את השותף הישאר בפנים עד שהחבר יחליט שהגיע הזמן להשתתף מָרָתוֹן.

עיסוי 5

דבר נפלא. זה רק מדבר על עיסוי האחורי או כתפיים. המוני צריך שורש חבר.

כדי למלא את תשוקותיה בישראל, אם אתה ילדה ארוטית מהפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 6600 יורו.

מגע רך בבסיס גזע, לעזור לשחזר את זרימת הדם ולמלא את הגופים camperus עם דם. היי, זקפה חדשה. רק ללא עבירה, אם חבר מחליט לשכב שוב דקות.

פסק זמן. 6

אה, טוב, אתה לא צריך להגיב ישירות אם האיש הציע כוס קפה. רק מכונת תפירה יכולה להיות מפוחדת בלי לעצור. בסופו של דבר, אבל מה ההזדמנות להתפאר חברה כי כל היום בילה במיטה? אז, כך שיש משהו להיות גאה, אתה צריך להסיח את הדעת. קפה, מארד, כוס יין, שיחה קלה ונעימה. ואת הזמן יעוף באופן בלתי מורגש, ואת האיש יהיה זמן להתאושש.

אותו הדבר חל על נשים. לעתים קרובות לגברת יש זמן להשיג אורגזמה, ואת האיש של עדיין. זה רק אישה "מתייבש". כמובן, אתה יכול להשתמש חומר סיכה, אבל הנרתיק ואת הדגדגן, בדיוק כמו חבר מתוח מדי רגיש. אז לא "אונס" חברה: חמש דקות של מזג אוויר לא יעשה, אבל הכוחות ישוחזרו.

מה יש בתפריט?7

יש שאלה כי בשר צריך להיות בשפע על השולחן הגברי טועה. כמות גדולה של חלבון בעלי חיים לא תוסיף כוחות. אבל הנה מזון ירקות, פירות ים, ויטמינים ומינרלים בלבד לתרום שימור כוח וגבר וסיבולת. ולא אוכל מהיר. המבורגר אחד, כמובן, זה לא יפגע, אבל השימוש היומי של כל זה מזיק ישפיע תהיה בטוח. זה גם סודה. עדיף לבשל compote מפירות יבשים, או לעתים קרובות יותר לשתות תה ירוק (טוב יותר מ יער עשבי תיבול: אורגנו, חדר, אגרה, ציד). ושימושי וחבר יעזור.

שינה עייפה Pussyki8

מי נגד לקום 15 דקות? רק טיפש! אחרי הכל, זה כל כך מגניב: אחרי אורגזמה קסומה, לחבק שותף וכיסוי עיניים. אתה יכול לגרור שום שטויות רך. גם אם השינה חורך לבסוף, שום דבר נורא, אתה יכול לארגן התעוררות מגניב. דרך אגב, אם אתה חותך את השותף על ידי multi-russian kunnilingus, אז היא ישנה הראשון, זה רק על היד.

Aphrodisiacs 9

ובכן, איפה הלידה שלהם בלעדיהם?! ויאגרה לקבל את זה מוקדם אם רק על ההמלצות של הרופא, אבל החיות יעזרו. אתה יכול לאסוף לבד, אבל אתה יכול לקנות אוסף מוכן בבית המרקחת. עבור העזרה יבוא:

ג'ינסנג. למרות שחפים לחלוט, אפילו thro לָשִׂים. הגוף מחזק, חסינות גדלה, ליבידו עולה, ו סיבולת. Eleutherokokk. דשא נפלא. מוכן בדיוק כמו ג'ינסנג. קינמון. היקר לא יכול להיות תנור קינמון? אין בעיה! קמצוץ של תבלין זה תה או קפה, והתאוששות מהירה לאחר סקס לא יחכה זמן רב. הֵידֵר. זה רק חיות להילחם, אבל חבר - קַב.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה קל יותר להזמין Escaled, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה יפה.

ובכן, כן, לוחם.

זה חלק רחוק של הרשימה של מה ניתן לשים על מדף בארון המטבח. אבל זה מספיק כדי להיות על סוס.

התבוננות בכל המלצות אלה, כבר לא צריך לחפש תשובה על התשובה "כיצד להתאושש במהירות אחרי סקס". הוא פשוט לא יופיע, כי הכל יהיה פשוט נפלא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

שחזור לאחר סקס הוא נקודה חשובה מאוד. אבל כאן יש ניואנס אחד. כמו עיסוק מראה, סקס ארוך מדי לא טוב. על פי הסקרים, משך האופטימלי של חוק מיני - 15 דקות, מקסימום 20. כל זה - צמיגים מאוד ומביא קצת תענוג. לאחר שעות רבות של הזדמנות, שני השותפים מותשים, ומין לא רוצה להיות ארוך מאוד. לכן, יש לחדש יחסי מין אחת בזמן בלתי מוגבל, ולאחר מכן את הנושא של ההתאוששות לאחר יחסי מין לא יעמוד כל כך חריף. בכל צעד חשוב, ומשך המין אינו יוצא מן הכלל.

Просмотров: 129 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Вторник, 16.04.2024