09:07
כדאי לקיים יחסי מין עם בעלה, אם רק הוא רוצה?

עם הזמן, תשוקה בין נשותיו מעט טס, להפוך למשהו אמין ביותר באיכות גבוהה: אהבה, טיפול, הבנה הדדית. חיים אינטימיים יורדים על התוכנית השנייה. ובמערכת היחסים, סוף סוף, ייתכן שיש סוג של דיסוננס, כאשר אחד השותפים "לא רוצה". מה סוף סוף, לעשות, אם אתה, לשים את זה בעדינות, התברר להיות באותו מצב? כדאי להיות overpowering דרך עצמך בבקשה כמה באים לידי ביטוי, המאהב?

התוכן של המאמר

1 מה הם חושבים הגברות? 2 השקפת עולם של אנשי מקצוע 3 בחירה בשבילך

מה הם חושבים שהגברות?אני

"יש לנו יחסי מין, כלומר הכל בסדר"

רוב הגברות מסכימות על הקרבה האינטימית "באמצעות כוח", מתווכח באופן ספציפי כך. על נוכחותם של מין קבוע - אחריות על יציבות היחסים. אבל איך זה הוקם, עמדה כזו היא לעתים קרובות אימה נסתרת וחוסר היכולת סוף סוף לקבל את מצב העניינים הנוכחי.

בעיות ייבוש - אין מוצא. ואפילו יותר, אז זה לא סיבה לתרגם את הכל לתוך מטוס קדמי. בשלב מסוים תצטרך להסתכל על האמת וגם לזהות את הברור.

אל תחזור על השגיאות האלה. אם אתם חשים כי הצינה שהתגלעה בין.

"ואם הוא לא ירצה לי יותר?-

לא ברור לעצמם גבירות, באופן כללי, הם מפחדים להודיע ​​על "לא" קשוחים לאישה רמזים הוא מזועזע כי, איך להתבטא, ההצעה השנייה לא יכול לעשות. זה שווה להחזיק דברים כאלה?

לא להתחתן כי אפילו סקס טוב מאוד הוא גם לא מסוגל להצית את רגשותיו, אם הם התחילו להתגנב. ואפילו יותר, כך אתה לא צריך לענות את עצמך, המתאר תשוקה פראית כאשר זה לא. לא, לא לספור את הגועל לעצמי, זה לא יוביל. בנוסף, אם ההזדמנויות שלך משחק נשארים כדי הרצון הטוב ביותר, אז אתה מסתכן, באופן כללי, רק נראה מגוחך.

הדרך הטובה ביותר - כדי לנתח את הרגשות שלך ואת הגישה שלה בשבילך. אולי שלך איך אנחנו רגילים לדבר, סירה הביתה רק יש תקוע, ולכן זה שווה לקחת פסק זמן להירגע אחד מהשני. מעת לעת הפסקה קטנה היא יפה להבין איך אתה חבר של חבר.

"אני, כפי שרובנו התרגלו לדבר, עייף מעט בעבודה, הוא לא אשם בכך"

יכולת נקבה ללכת לקורבנות למען איך אנחנו מביעים, האהוב לפעמים פשוט מדהים. אתה מרגיש שבור, וכפי שכולם אומרים, נדחקה ביום ארוך, והוא נמצא במלוא נכונות קרב. ובאמת, כפי שאתה חושב, אתה צריך לדרוך על חוסר רצון שלך וכיצד להתמכר, כמו רבים חושבים, אהבה בידור, כדי לא לפגוע שלך, כפי שהיינו מדברים אהוב? באופן טבעי, לפתור בשבילך. תארו לעצמכם עובדה אחת שכמעט הכל תלוי ב"הקשר ".

זה דבר אחד, אם יש לך יחסי מין - השיטה להירגע וגם לטעון את האנרגיה האחרונה.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרקו את הדעה השגויה כי ליווי הוא משהו היום, מביש, נתון, להשתיק אותו בעובדה הזאת. אבל כאן יש ליחידות מידע כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

במקרה זה, הרצונות שלך מאה אחוז בקנה אחד. דירות דיסקרטיות בתל אביב

מצב שונה לחלוטין, כאשר כל מה שאתה רוצה הוא לעטוף בתוך משובצת רך רק לשכב, על ידי מאה אחוז על ידי הולך למצב חיסכון באנרגיה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בעוד משעמם, לא מודעה של המדינה שלך, ממשיך סוף סוף לדרוש תשומת לב, ללטף ומין.

Sassie שאלה משותפת כי הוא שווה להגדיר לעצמך ברגע זה: אם אני צריך כמו אנשים רבים חושבים, שותף חיים כזה? זכור כי משפחה חזקה היא אינטנסיבית עם הבנה הדדית ולטפל זה לזה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אין אחרים במערכת היחסים שלך.

לא לכלול: אם בן הזוג שלך הוא נטול אמפתיה לחלוטין, והוא צריך, לשים את זה בעדינות, רמז על מצבו. אז מתגובתו יהיה תלוי בפיתוח הקרובה של האירועים.

"אני כבר מסרבת לו במשך שבוע - הוא ילך במדויק לצד"

אם אתה לא כל כך בטוח בשותחן שלנו, זה שווה את זה, לשים את זה בעדינות, לשמור את זה דומה לשיטה. אולי התנזרות זמנית תשים הכל במקומו. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי יש פוטנציאלי פוטנציאלי. אחרי הכל, אתה לא יכול להיות כל הזמן לנכונות לחימה. ואז מה? מוכן לסבול את פילגשי האינספור שלו? ואז קדימה.

"החברה אומרת כי המין שלהם יש 3 פעמים בשבוע, ויש לנו רק בשבתות"

והיא שכחה להגיד לך שאין לה שלושה תינוקות והצורך ליום ולילה, בסופו של דבר, עושים את הבית. אל תשווה לענייני אנשים אחרים. זכור איך אנחנו מדברים כל הזמן, פתגם חכם: משפחה של מישהו אחר - דוטמון. אולי היא podfartilo עם בעלה, אשר, ללא מאמץ, מבצע כמה מן העניינים המקומיים, ומאפשר את בן הזוג ללמוד את עצמו ולנוח. בזמן שאתה חייב לגרור את הנטל הזה לבד, מקשיב לסיפורים של נאמנים על איך ספינות חלל פורקים את מרחבי היקום במשחק המחשב האהוב שלו.

השקפת עולם של מקצוע 2

יועץ הבית ופסיכיאטר רוברט נוירגר משוכנע שאם הגברת צריכה להיות זמן להעמיד פנים ולהכניס את עצמם, ואז לאורך זמן היא פשוט תצא. כמעט כל הזוגות שבהם הוא עובד יסכה את המשבר שהופך למערכת יחסים, עבור פעיל, כפי שרבים מתבטאים, חיים סקסיים, אבל כפי שהיינו מדברים, תשוקה אמיתית חסרה כל זה. אשתו אינה מסרבות קרבה אינטימית. אבל במהלך התהליך, לא לחוות ממה שקורה, כפי שכולם יודעים, ההנאה הנוכחית יכולה להתאים אישית את השותף: "אתה כבר כל?"- מה הרבה פעמים נורא, כפי שכולם אומרים, הרגיל" לא ". פסיכותרפיסט ג 'יי.-ד '. השם, בסופו של דבר, סבור כי כאשר הגברת נכנסת לדברים אינטימיים באמצעות כוח, היא מנוהלת על ידי מוטיבים שונים. זה יהיה רע אם לא צוין כי בסופו של דבר, הוא פועל לטובת המשפחה או כך לדבר, תומך שותף, מעודד אותו. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לעתים קרובות ויתור דומה מוסבר על ידי הזוועה והקנאות הברורים, זה היה אפשרי לשמור על אשתו. לדברי הרופא, במקרה הראשון, הקורבן מוצדק לחלוטין, אשר לא ניתן להודיע ​​על כמה מאיתנו משמש לדבר, סיבות אחרות. פסיכואנליטיקאי גשל אריוס גם מבחין כי, כפי שכולם יודעים, גבירות מודרניות הם כולם חסרי פורמט, פשוט להתאים את המשאלות של החבר 'ה. יש צורך להדגיש מה יכול להיות אחד הביטויים של הפמיניזציה של החברה. אבל כמעט כל הנשים הן עכשיו הראשון לדרוש הנאה ולנהל את הפעולות של שותף בתהליך, מסרבת באומץ לו בהעדר מצב רוח מתאים. מיד, ההופעות המיוחדות שציינו גבר, הגברת עדיין לא, זה הפך, רואה בו אלימות. זה לוקח כזה מחווה כמו מעשה של ביטחון ואהבה ברצון לשמור על דברים.

בחירה בשבילך

כך שהחברות שלך אמרה לחברות שלך, שכנים ואפילו כיצד לבוא לידי ביטוי, סיים מומחים, המילה הקיצונית נשארת כמה מאיתנו כל הזמן אומר לך. אף אחד לא אומר שאף אחד לא יכול לדעת את השותף שלך טוב יותר ממך, ואפילו יותר - עדיף להתמודד עם היחסים שלך. אבל עדיין, יש עוד כמה טיפים אשר, איך להניח לעשות את הבחירה הנכונה:

באומץ לבוא לרבנקס על ידי השיר שלך, לקרוא, אי רצון, אם:

הוא הטוב ביותר, מה שקרה בחיים עצובים בלתי הפיכים שלך; לא היתה לך intima במשך חודש; אתה מבין אלה שלבסוף "תיאבון מגיע בזמן הארוחה", במילים אחרות, מואר במהלך התהליך עצמו; אתה לא יכול, באופן כללי, להבין את הציד בשבילך או לא - לנסות ללכת משם; אתה חושד שיש לך ליבידו נמוך מהטבע, - גברים מעריץ סקס (הרבה מין), תצטרך איכשהו לחיות.

אין רחמים, תגיד לו "לא", אם:

אפילו רק חשיבה לא רוצה לקיים איתו יחסי מין; אין לו זמן רב מאז שהוא לא גורם לשום דבר, לא לספור את הרצון המתמשך להסתובב לקיר ולהירדם, אבל אין איש מתאים באופק; הוא בהחלט יש מישהו חוץ ממך, אבל סקס נלהב בהחלט יתעורר בו, כפי שהיינו מדברים, היו רגשות; אתה עייף מאוד, והוא דלק ומלא כוח, כי אי-רצון שלך נע על המכונה, כפי שאנו מבטאים, את התוכנית השנייה; גבר מטבע הוא יצור פוליגמי, ולכן לא צריך שוב, לשים את זה בעדינות, לשלול שלו "מתוק", כי בדירה מול התיישבו בשכן שלא יתואר,.

ראשית, להתמקד הרגשות שלך, בלוטות ואינטרסים.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

לא משנה מה זה היה מוזר, אבל אפילו את המין החם ביותר לא ישמור את מי שקוק רוצה ללכת. ולא כוונה טובה היא לא, באופן כללי, מצדיק את ארוגים על האישי שלהם.

Просмотров: 135 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024