20:57
כיצד לעכב אורגזמה ולהרחיב את זמן הפעולה המינית. טיפים לנשים וגברים.

קשה להתווכח עם מה שלנו העולם של אורגזמה נקבה הוא תשומת לב רבה. מאמרים על איך לעשות הגברת היא נעימה, פשוט למצוא במגזינים לא רק לקומה היפה, ובכוח פרסומים זכריים. מה לקרוא על אתרים שונים על סקס מערכת יחסים. עסק גברי לגמרי לגמרי אוֹרגַזמָה. עליו לא מספיק שכותב. כנראה, זה לא על מה כלום. גברים שום דבר לא שווה את זה כדי להגיע לשיא הנאה. זה לא כל כך הרבה. כמו בכל מקרה כאן יש היבטים.

התוכן של המאמר

1 potenas של אורגזמה זכר 2 סכנה של התנזרות 3 כיצד לחזק את הרגשות 4 כיצד להרחיב את המעשה המיני: טיפים לנשים 5 מה לחוות אדם להאריך

Potenas זכר Orgasmi

נתחיל עם מה ברור מעטים: אורגזמה ושפיכה שני דברים שונים לחלוטין. עבור זקפה I האורגזמה הבאה אחראית על מערכת העצבים, ועל זרעים - סקס. שיא ההנאה מושגת ללא שפיכה.

פנסים סובייטים וחוסר מידע העבירו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו היום, בבסיס, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. עם זאת, כמה מן היחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

בתיאוריה, ניתן להשיג כמה אורגזמות אם אתה יכול להחזיק את תהליך שפיכה. ואת אה לעשות את זה.גברים יכולים להסיח את הדעת, למשל, שואל אותו כל שאלה. לא רק זה שיטפל אותו לאתחל, הו עבודה, דילילות ודומה.

באופן ספציפי מסיבה זו, על הנוף של טאואיסטים, אחרי סקס, האיש מיד נופל - מן עייפות שנגרמה על ידי אובדן כוחות לאחר שפיכה. כדי לא לפגוע בטכניקות הבריאות, טכניקות מזרחיות ממליצות לאחר מכן: עד גיל 30, הזרע יכול להיות חשוף פעם ביום, אבל לא לעתים קרובות יותר; גברים 30-40 שנים - יש צורך לעשות את זה רק פעם בשבוע, אלה שהם מ 40-50 - פעם בחודש, בין הגילאים 50-60 - לפעמים באופן אטיסודי, ולאחר מכן עדיף לא לְהִתְפַּרֵץ.

המרתק הכי מרתק עם כל זה לא ממשיך, כמו גם להגיע לאורגזמה. לדוגמה, קצת חסום בבוקר, במהלך עמלה לעבודה, או לפלרטט עם זה ליום, אמצעי הודעות, או שיחות. בערב הוא כבר יהיה מוכן למין בלתי נשכח. אבל משך התנזרות ב שנה ועוד יוביל לתוצאות אחרות. באותו זמן הן פיזית והן בתוכנית הנפשית.

שלב 2-ala - הרמה: חבר וביצים הופכים אפילו יותר, אלה הם גויסו לחלוטין, הפרשת בלוטות bulburetral מתרחשת, נשימה הופכת טוב יותר.

השלישי הוא אורגזמה עצמה, שבמהלכה הזרע יחד עם נוזלים נדחף מתוך צינור הזרע, בלוטת הערמונית בועות זרע, באופן שווה מצטבר בבסיס השופכה. לאחר מכן, עווית השריר מתרחשת, הסוגר שלפוחית ​​השתן נעולה, לחץ הדם, השרירים הערמונית והפרינלי מופחתים, ובסופו של דבר זרע נזרק. באותו זמן נראה התודעה מטושטשת.

רזולוציה 4: האשכים מתחילים להירגע, הביצים מוריד באופן שווה, נופל הקמת, העוויתות נעצרות, הדם אינו מקל שוב, את הלחץ ואת קצב הלב יורדת;.

חוקרים אחרים מאמינים בכך זה יכול להיות מחולק בשקט לשני שלבים. במהלך הזרע הראשון ליפול לתוך השופכה של זריעת זורם. שלב שני - סימלון שפיכה ואורגזמה, אמצעי להפחתת שרירים חלקים וערמונית.

אבל מה אחראי על הקרובים הנאה של גברים? חיכוך עמוק, מילים אחרות של תנועת איברי המין, להגדיל את עירור, החריץ זר ואת הרסן לעצבן. כל הרגשות ב הרגע הזה הוא בשיא שלנו, ההתרגשות הופכת בלתי הפיכה. קרוב יותר לסוף, תכופים וחדים יותר הזז מהלכים. אם האיש הוא נרגש למדי, חיכוכים יכולים לגמרי סוֹף. ואז מתרחשת האקסטזה הצפויה. הוא, אולי, אולי אמנים שונים: מן ההנאה הגדולה ביותר להרגיש דומה לשקט רגיל.

על עוצמת הרגשות משך יחסי מין יכול להשפיע על סיבות שונות. באמצע מהם:

תכונות של המבנה של הפין; פציעות של איברי המין; את הרגישות הגבוהה ביותר של ראש החבר; מחלות של מערכת oodogenital; מחלות זיהומיות, כולל מועבר על ידי שיטה מינית; זמינות של מחלות אחרות (לדוגמה, לב) חוסר ניסיון וכתוצאה מכך חוסר יכולת לנהל הַפלָטָה; סף הרגישות (מאוורר או הוריד); את הזמן של המין האחרון ומשך; מצב נפשי (התרגשות, דיכאון, חוויות); שיפוץ הורמונלי; אורח חיים חולה; גנטיקה.

עובדה מרתקת. נשים רבות מוטרד את אמצעי הרצפה כדי לשבת, בהרחבה לשים את הרגליים, במיוחד בתחבורה ציבורית. מתברר שהם עושים את זה בכלל מתוך תשוקה להזיז את הנשים. הטמפרטורה של שק האשכים צריך להיות מתחת לטמפרטורת הגוף על ידי 1-2 דאגות. יש צורך כי היכולת לשחק צֶאֱצָאִים.

סכנה של התנזרות

פסיכולוגים וסקאולוגים משוכנעים, כי התנזרת קטנה (יום, שבוע, חודש) לא פוגעת בגוף של בחורים. להיפך, אחריו הם חווים רגשות חזקים יותר באורגזמה. כי הרופאים ממליצים להעלות את בן הזוג שלהם, כך שמין הפך חדש צבעים. למגרין, כדי להשיג כישורים כאלה יצטרכו ללכת אימון ארוך ולהבין את פוטן של תרגילי טאואיקי. ובכן, או להיות יוגה.אורגזמה זכרית מחולקת למספר שלבים. השלב הראשון הוא התרגשות, כאשר הוא מתחיל לתקוע את הדם, הקמה מופיעה, הביצים לגדול בגודל והרימו, פעימת הלב היא יקרה, קציר פטמות מן ההתרגשות.

דיכאון, אתגרים עם לב, הערמונית, הפרה זקפה ושפיכה, סרטן הוא רק רשימה לא שלמה של בעיות סבירות.

הגוף של אדם מסודר כך, כי כל תהליך חשוב בו. לכן, גברת לא צריכה לסרב לגבר סקס אם היא רוצה שזה יישאר בריא ומאושר. זה לא אומר, שכאשר היא מבחינה מוסרית ועל הרמה הפיזית ריקה, חולה או שהיא חווה הכנות עם מערכת oodogenital, יש צורך ללכת על הקורבנות למען השותף. רַק אז אתה צריך לדבר עם החצי השני שלך, הכל יסביר לו ולתת להבין כי סקס לא לשלול את זה. הוא יהיה, אבל מאוחר יותר. לאותו דרך לעשות זה נעים יש שיטות אחרות. לקחת לפחות סקס אוראלי או ליטוף, כאשר הלבשה מושגת מבלי ליצור קשר עם איברי המין.

אם זה לא במחלה, אבל ב ברור עייפות ומתח, אז סקס יהיה אפשרות טובה עבור פריקה חושנית וגופנית. אז אם האהוב יחזור הביתה בערב כל שקוע בכתמי קשה, אז אפשרות טובה ינסה להסיח את זה לזה. פשוט לעשות הכל צריך להיות בולט, כדי לכוון, ולא מְשׁוֹך. גם נוגע לקומה היפה. לפני מסרבים סקס בגלל עייפות, לחשוב, אולי הוא כרגע יהיה דרך אגב.

כיצד לחזק את הרגשות 3

ישנן אפשרויות אחרות למעט התנזרות להחריפת רגשות במהלך הכשרון של הנקודה הגבוהה ביותר תַעֲנוּג.

פרלודס. רבים אינם הוגנים לחלוטין למשמעותם. במקביל, זה לא רק על מכינה ליטוף, הכל מתחיל אפילו מוקדם יותר. ערב רומנטי מפלרטט, הלבשה תחתונה ארוטית, נוגע אור - כל זה מוביל עירור חזקה. ספּוֹנטָנִי סקס היא דרך פעילה מאוד שמובילה עירור חמורה. מעלית, שירותים, רכב, פארק ואותו - מקומות שייתנו חד רגשות, תחושה הפרעה באיסורים. הם מנערים שמן אורות תשוקה. לְלֹא ספקות כיצד להעז לחוויה דומה הנחוצה אם ביחסים נעלמו לְעוֹרֵר. סקס במקום ציבורי יוכלו למותג אותה שוב. שני השותף יקבלו זיכרונות בלתי נשכחים ואורגזמה ארוכה. העיקר הוא לא להיתפס. רגשות. נראה שזה נשמע באופן משפחתי, אבל הרקע החושני לא משחק מרוחק תפקיד אחרון בהשגת אורגזמה טובה. במקביל, השקפת העולם היא האישיות השותף הוא רק גברת, אבל אביר לא משנה מה - שגוי. חוויות חושניות wag על התהליך לא פחות מאשר הרצון הפיזי.

כיצד להאריך את הפעולה המינית: טיפים לנשים 4

על פי הסטטיסטיקה, הגברים "cumshot" Rube גבירותיי. אמנם יש יוצאים מן הכלל, כי יש דומה דברים אלה, מה תלוי במספר עצום של סיבות ובאופן אישי עבור כל אדם עצמאי. באמצע הרגשות האורגזמיים בגברת 20 שניות האחרונות, ו רצפת הון רק 6-7. אז לפני שהם לעתים קרובות קם, אבל לפתור לחלוטין את המשימה להגדיל את משך המין. אגב, לא רק לפניהם.

בדיקת אורגזמות מרובות, במילים אחרות, אחד, ללא מנוחה, בני אדם לא יכול. תקופה שבה הם "לתרגם את הרוח" נקרא Reaplective. עבור כל אחד המונח שלה אדם נע בין כמה דקות עד כמה שעות, אבל בדרך כלל כחצי שעה. רק כאן נכונות פיזית לחזרה לא אומר שהוא מוכן פסיכולוגית. עם כל זה, כל הרגשות יהיו הרבה חדה. אבל כדי להשיג השפעה כזו, אתה צריך להחזיק תזמון מיוחד טכניקות.במזרח הוא האמין כי במהלך המין יש אשכול של אנרגיה רלוונטית. בתורו, תהליך של יצירת Enjaculate באנרגיה בוחר, כי זה תהליך כבד מאוד לגוף הגברי.

התרגשות אז אולי, ו יַחֲסֵי מִין.

יש דרך אחת מרגשת: יש צורך Subjend כאשר השותף יהיה קרוב לסוף, כך האצבע לא לחץ על הנקודה בין שק האשכים לבין המעבר האחורי. טוב יותר כך הוא נשם עמוק באותו רגע. אבל זה יעבוד, חוץ מזה שהוא עצמו מסכים לדומה. ואם הגברת עצמה מחליטה לעשות זאת, הכל לו, אז אנחנו יכולים לומר שהכל קרה. תשוקה היא כזאת.

אולי זה יהיה הפתעה, אבל הקונדום תורם להארכת יחסי מין, בשל הפחתת זִקפָּה. פתאום האיש לא רוצה ללבוש אותו. ואז הדרך טמונה בחנות סקס, שם יש חומנים שונים וג'לים שיכולים להאט אוֹרגַזמָה. כאופציה, ניסיון להציע משחק בן זוג, עם אמנים שונים התקנים שנמצאו באותה חנות מוצרים אינטימית: טבעות, מלחציים. אבל זה לא הכרחי להתעקש, באופן כללי, בכלל לא לא יקרה.

אלכוהול קטן משפיע גם על מצב של אדם, עיכוב את בואו של סוף. כאן זה לא ביסודו לא להעביר את המקל, על השני הוא פשוט לא לקום ". מומחים מומלצים גם לקחת אדם מקלחת מגניב לפני סקס, הכל הוא אותו זמן רב.

מה לחוות גבר להאריך 5

אז זה סקס ממשיך להיות מנוחה דרכים עוקבות:

כאשר הרגיש כי הסוף כבר קרוב, יש לסיים את כל התנועות שיובילו לאובדן שליטה. זה לא משפיע על בריאות, אתה יכול להיות נמדד. אתה יכול להיות מורכב מראש על זה, המצאת מילה עצירה או רק לחישה, או לחץ על "המתן". לא בהחלט לעצור. האטה יכולה גם להיות מסוגלת להאריך את המעשה המיני. האופציה עם הסחת דעת מתאים ואדם. די רק לחשוב על משהו קל, לא unrecordable, אבל לא לכפות קצת מחשבה לחשוב. הסרת חבר כשמדובר בנקודה האחרונה, דרך נוספת להאריך את הקמת. צריך לחכות כאשר הזקפה פוחתת מעט, לפני תחילת מחדש חיכוך. זה אפשרי, עם זאת, הגברת תיעלם להמשיך לעשות אהבה, עם זה אתה צריך להיות זהיר. יש כזה טכניקה כמו דחיסה. אבל כאן אתה בא שימושי שותף, אם כי אפשר לעשות. בשבילה, כמה פעמים עם אצבעותיו או ספוגים, אתה צריך לעלות על חבר קצת מתחת לראש שלו, במהלך הרגשות האורגזי. קליטה כזו לא תדכא את הרצון מה שחשוב. להדק את הביצים בידיים שלך, כך שהם לא להעלות. הלהקה אלסטית ניתן ליירט חבר מסיבה מאוד, אבל זה צריך להיות זהיר מאוד, אחרת יש הזדמנות לחפוף דם. ישנן הכנות דבש המשתרעת את התהליך המעכב אורגזמה באדם. אבל הקבלה שלהם הוא מאוד לא רצוי, כי ההשפעה שלהם יכול להוביל השפעות אחרות עבור בריאות זכר. לפני רכישת תרופות כאלה, עדיף להתייעץ עם הרופא.

אורגזמה זכר לא קל יותר מאשר נשים, אבל בכל דבר קשה עוד יותר. הרחבה של הנאה היא לא הרגיל, להגיע לראש הדף תענוגות במהלך מין נחתכים על ידי נציגי שני המינים. אם הריבית 2 אנשים במקרה זה בקנה אחד, אז אתה יכול להשיג, מתנהג יחד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל הבין כי היום ההסלמה פשוט רואה את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. שירותי ליווי

השיטה העיקרית להאריך את האורגזמה הגברית היא להדק את תהליך הגירוי של הפין. באמצע האדם לשפיכה דורש 3-5 דקות של חדירה. ככל שזה יהיה ההשפעה, אורגזמה הזמן ייצא קליט ורווי. בנוסף, ראוי לעורר את האזורים הארוגניים כדי להשתמש חומר סיכה עם פעולה חיזוק, כדי לבדוק את טבעת זקפה או משאבת ואקום. יש הרבה שיטות שמטרתן הרחבת אורגזמה זכר. העיקר - קנאות כדי לקבל הנאה, הרצון ללמד את המיניות שלך ואת היעדר מתחמים.

Просмотров: 746 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024