16:26
מאשר לא מין אוראלי רע בתנוחה 69. תנוחות שונות 69

כמעט כל זוגות אוהבים להתנסות במיטה, מנסה להגיע, תנוחות שונות מקאמה סוטרה. כל הזמן יודע את זה מתוך סוגי Yutech Insepant, באופן כללי, הוא בעל פה סקס בהצגה 69, שם, באופן כללי, מציצה ו cunnilingus noconets נעשה מיד. סוקאיה מלטס השותפים נראה להפגין ביטחון ואהבה זה לזה. עמדה זו טובה כי אורגזמה באה רק בגלל אותנו כפי שאנו מבטאים, גירוי ישיר של אזורי ארוגני. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

התוכן של המאמר

1 שינויים מציבים 69 2 צדדים חיוביים תנוחה 69 3 כיצד להתגבר על קווים

VATUSS POSE 69_69

תצוגה כזו מין Utyus נותן תענוג גדול. שותפים מרגישים חבר טוב יותר ולחשוב מה שאתה אוהב ומה לא. ישנם 5 אפשרויות מיקום 69:

קלאסית, שם אדם שוכב על גבו, מתיחה את הרגליים בדיוק, והגברת על גבי איברי המין על פניו. כאן השותף עצמה מסדירה את עומק החבר. כמובן, כולנו יודעים היטב כי עבור עמדה זו תתקרב איך אנשים משמשים להביע, לא משנה מה משטח שטוח. צַד. מישהו קטן יודע שבגרסה הקלאסית, אבל כאן את שני השותפים בצד. יציאה טובה עבור אלה שאינם רוצים להיות בתחתית. כך שהראש לא עייף מן ההבעלה מן המתח, אתה יכול קצת לשים אותו למרגלות השותף. הָפוּך. אותה עמדה כמו קלאסית, רק אדם מלמעלה. לפני הניסוי אפשרות זו, יש צורך לקחת בחשבון את הקטגוריה במשקל של שותפים. יְשִׁיבָה. השותף מגיע על המיטה, והגברת מסתובבת, כמו אנשים רבים חושבים, בראש אל שטחו של הגבר, בעוד כל הירכיים מחזיקה את כתפיו. יציבה כזו לא מותר סוף סוף ללעוס אחד את השני במשך זמן רב, כי זה פשוט יכול להיות שונה קלאסי. אֲנָכִי. באפשרות זו, אדם צריך להיות ברמה הפיזית חזק, כפי שהוא יצטרך לעמוד גם להחזיק את השותף.

בְּ אוראלי מלטף גבירותי מחויבים לפתוח את הפה רחב ככל האפשר, שכן יש סיכון שריטה שיניים בשר גברים. ואת הנבחר חייב לשלוט שפיכה מוקדמת. אם הוא גם מקבל אורגזמה קודם, אז עם קושי יוכלו לתת את ההנאה של אהובתו.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המצב יהיה לאסוף חברה מצוינת.

סוף סוף התהליך יכול לשמש על ידי משיכת הרגליים וחוזרות על משיכת פאלוס מ הפה לאמה.

חברתית סוציולוגית סקר, יציבה 69 הוא פופולרי E נחשב האפשרות הטובה ביותר עבור הצהרת חבר חבר. ואכן, החסרונות של יציבה זו הם שותפים עשוי להיות מאה אחוז להתרכז ברגשותיהם ולהישכח כך לדבר חבר חבר חבר.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. אבל עכשיו זה לא רגעים חיוביים מאוחדים לעבודה.

ובכן, לא כולם מקבלים אורגזמה מאותו אפשרות זו, כי הוא הופך להיות חלק מקדים.

צדדים חיוביים של היציבה 69__69

יתרון פלוס של סוג זה של שמחה יהיה סוף סוף מה שניהם סוף סוף נהנים מיד. מלבד הידיים של האיש חופשי והוא יכול גם לעורר אותם גברת. כולם יודעים כי סקס אוראלי בתנוחה 69 זה נחשב האפשרות הטובה ביותר כאשר בני הזוג הוא גם מפחד הריון מיותר. ובפני עצמה, ו, להיפך, במהלך ההריון, הרופאים ממליצים במיוחד את המיקום הזה, לא. ל. בתוך זה תקופת החדירה העמוקה ביותר של חבר בנרתיק עלולה לפגוע בעובר. עתיד אמא על מונח גדול במקום, בסופו של דבר, צמיגים, כי זוג מתקרב מושלם גירסת צד תנוחה 69.

כגון לסקי מתקרבת בתולות. עדין מגרה שפת הדגדגן יגרום להתרגשות מהירה, הוא יאט, כפי שכולם אומרים, רגשות כואבים בראשונה ניסיון sexapile. בצד המוסרי, כפי שכולם אומרים, גם כך, התחיל להיות מושפע דרך חיובית. הג'נטלמן יהיה רק ​​צעיר, כך יקבל יותר חזרה ממושכת מן הנערה.

כיצד להתגבר על stuethi

תצוגה כזו סקסי ג'לוס, כמו מיקום 69, פרנק מאוד. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שכאשר אנשים חיים יחד במשך זמן רב חבר צדדית חבר בכל זוויות, אז המכשול נעדר. אם בני הזוג רק מתחיל לבנות תיקים, שישים, כפי שכולם יודעים, התנוחה התשיעית יכולה להתבלבל על ידי שותפים. להתגבר מומלץ למבוכה 3:

להסיר חבר בעל פה עם אור עמום. נשיקות בעבר לעורר. שתף על החסרונות של הגוף שלך. מאה אחוז לא מתפשט, חשיפה למדי לשדיים ובאי-אברם.

לא כל הזוגות סוף סוף עוזב בפעם הראשונה, בסופו של דבר, תענוג השותף ב posse 69. זה קורה לעתים קרובות בגלל בורות, מה ואיך, בסופו של דבר, לעשות. אבל אם אתה קורא את הספרות מראש או להסתכל על הווידאו, אתה יכול להכות את היכולות שלך בפועל. כפי שלא היה מוזר, אבל זה שווה לשמור בראש כי כל האנשים, ככלל, נרגשים, כפי שכולם יודעים, בדרכים שונות, ולכן אין שום דבר מגעיל לבקש מחצית שנייה, אשר מעשים סוף סוף, ו מה עדיף לא לאפשר. עצות שימושיות עבור מין אוראלי. תוכלו למצוא אותו במאמר רוכב.

רוב הגברות לא אוהבות השלמת חיבה אוראלית בגלל הטעם הספציפי של הזרע, זה אפילו עבור squeaming. כולם יודעים שבאדם בריא, כמו אנשים רבים חושבים, נוזל זרע הוא קצת solonable ללא ניחוח מגעיל. תארו לעצמכם עובדה אחת שלמרות שאתה יכול להשיג את הזמן הנעים ביותר מעת לעת אפילו טעם מתוק, אם השותף יאכל סוף סוף פירות וירקות, אגוזים, שוקולד, מיצים במשך שבוע. מומלץ גם לשתות אלכוהול, לא.ל. הוא מקלקל את הטעם של הזרע.

Просмотров: 304 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024