09:07
סקס או סקס באוריקולרי בטבור וסוגים אחרים של מין

Duveet, מתוקן חבורה של פורנו, לקרוא מאמרים ב "קוסמופוליטית" וכל - אתה כבר לא יכול להפתיע?

סעיפים מכילים

1 kudo, מצטער? 2 גל האדמה 3 סקס איוריקולרי 4 חדירה של האויב מָקוֹם 5 סוגים אחרים של יחסי מין שאינם דורשים חדירה 6 עכשיו אני יודע על סקס כל?

ממש לא!

האם אתה מבין מה זה סקס Auricuclear?

ואיך היית מתרגש אי פעם כשהסתכלנו מלבד מישהו טַבּוּר? או אולי אתה מתאמן סקס פנימה טַבּוּר?

אם נחל פתאום התמוטט בך, כפי שאנשים שימשו להביע, המידע החדש ביותר - מתחרות. יש צורך להדגיש כי הוא משעמם, לשים את זה בעדינות, לחיות כאשר אתה כבר לא מופתע.

איפה, מצטער?אני

בטבור. במיוחד.

אם תהית מה כבר צפו בכל עולם הפורנו, לאחר ממהר שאתה מאכזב - יש רולים באיזה מין המעשה בסופו של דבר לא קורה בנרתיק, לא בעל פה, ולא אפילו אנאלי, אבל ... Ukato? לעזאזל, זה לא בלתי אפשרי לבוא עם כותרת שטויות.

לא, למעשה, הכותרת Y, כפי עומד, יש סקס כזה - סקס umbbikus. Umbilicus coitus. Umbbikuk הוא ארוך כותרת לא מוכרת כל הטבור המוכר.

אגב, מדבר על סקס בטבור כאילו לא יתקבל - מאוד לא מספיק ברשת מידע על הנושא.

אבל הם כנראה קיבלו גם לעסוק.

כונן את הביטויים העיקריים "סקס ב PUP", "בטן לחצן פורנו", "Umbilicus coitus" ואתה שכב לא אחד לא שני רולר.

אבל אנחנו רק חייבים להזהיר אותך: החלק הגדול של הגלילים יכיל תמונות ... ובכן, lumsy מאוד נשים. יש לציין כי הם שותפים "אהבה" אותם ישירות בקפלי הבטן. ובטבור, כמובן.

אגב: אל תיתן לי להטעות את עצמך.

משחקים עם Pupkom - זה umbbikuki. אבל חיכוך, שנעשו באופן ספציפי בקפלים על בטן, כפי שהיו, הגברת המפוארת כבר שונה במקצת. אם אתה רצוי מאוד להסתכל על תהליך זה, לנסוע לתוך מחפש קיפול שומן.

אז, אם אתה לא חובב, איך אנשים רגילים להביע roubenskaya אסתטיקה, אולי כדי שתוכל לעקוף את האופנה הזאת, כפי שכולם יודעים, צד.

PUP EARTH2

בפינלנד, מדענים לא יושבים בטלה. לפני כמה שנים הם באו למסקנה מרתקת - מתברר שהחבר'ה נרגשים מאוד כאילו יפה גידולים לנשים. ו טבור כולל.

במיוחד, חולשה חמורה של גבר, סוף סוף מזין לאנכי גורים. את pookere pup, יותר סקסי יותר.

ברור, כאשר הוא מעטר ובלי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, חמוד ליידי בטן. לא לשווא כנראה אפס הבנות החלו לקשט עצמו פירסינג.

סקס אווריקולרי 3

אם אנחנו נמוכים יותר, כפי שאנו מבטאים, מבנים מילוליים מורכבים, אז זה .. מִין.

כרגע, דקה להיות מוסחת מקריאה מאמר דמיין את זה.

סקס אוזן ..

אקסיפוז?

אז, בסדר, זה רק בדק את הפנטוזי שלך. במדויק, כפי שניתן להביע, איך הוא עשיר ומעוות.

קשה להגיש חדירת חוק של חבר באוזן.

נסה את זה, זה לא שווה את זה - האוזניים בשבילך עדיין לא טוגו דנה.

אָזנִי סקס לא מבקש ממך לעשות כמו חדירה כזו. אוהבי תרגול זה די הרבה כדי להיות מתוח על פגז האוזן. ו חיקוי חיכוך שהם אוהבים סוף סוף להשתמש באזור בין האוזן וכמה לחשוב ראש.

במיוחד?

כן.

נִפלָא?

לְהַסכִּים.

אבל, בסופו של דבר, אם הכל עובר על ידי הדדי הסכמה, ובסופו של דבר כולם מרוצים - למה לא משנה איך?

כמעט כל הבנות כמו אוזניהן. ואפילו לא צריך לדבר על מה וגברים בכלל כמו כל ללטף שבו חבר מעורב.

אז, כדי להבין אוהבי סקס auricular.

אנחנו כנראה.

חדירה על האויב אזורי 4

אם אתה חושב, לא לספור איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס נרתיקי, ולכן, קיים רק סקס אוראלי ומין אנאלי ..

נו. יוצקים לעצמך איך אנחנו רגילים לדבר, תה ירקרק, או להתיז בכוס וויסקי.

כנראה, אתה קצת מאחורי החיים, ואיך זה יהיה כך בשבילך כדי לקרוא רק לקרוא, אולי אתה קצת puzzled.

אנשים מעריינים סקס.

אגב, גם בעלי חיים.

בקצרה! יצורים חיים מעריץ סקס. ואת אלה סוגים כי השתמש במין לא רק לתפיסה, ועל הנאה, יש מאוד תַחבְּלָנִי. כולם יודעים את זה ואת הדרומית כאשר הוא, סוף סוף, מגיע הומו Sapires, טום תחכום כל כך הרבה כי למרות רבים מתבטאים, קדושים.

סוגים אחרים של יחסי מין שאינם דורשים חדירה 5

"למה להמציא הוא נהדר?" - אתה שואל.

אנחנו כבר ברגע אחד, התחלנו להזכיר זאת ההמצאה של אנשים דוחפת מספר נסיבות: פחד מהריון, היסטרי (ו מאוד לא הגיוני) קנאות גם לשמר את הבתולים הנרתיק, חוסר היכולת לעסוק במין יומיומי רק אהבה איך כולם יודעים סוגים שונים בדיקות ו standersions. הנה בערך אחד וגם מנוהל אוכלוסיית קרקעות, נפתח:

סקס ידני. יצוין כי על פי המונח הזה אנחנו חושבים גירוי ספציפי של חבר גבר. אבל גבר יכול גם לספק את ההנאה משותף שלו "באופן ידני". זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שזה יוסיף לנקודה G, בסופו של דבר, לגדל את הסיכויים של אורגזמה הזרקת דיו.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. כולם נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

פרקטיקות כאלה לעתים קרובות לא דורשים אמצעי מניעה והם מסוגלים לומר כדי להאיר ערב עצלן הביתה. טיטג'וב, במילים אחרות, גירוי מין, זה הפך להיות חבר בשדיים נקבה. הוא האמין כי בשביל זה אתה צריך, כך שהאישה בבעלות גודל מרשים. ובכן, ב פורנו הטריקים דומים בעיקר מודגשת בנות "מחונן". אבל מומחים אומרים כי עבור סקס כזה זה לא הכרחי יש 3 + גודל השד. יפה, כך שאמא-טבע העניקה לך לפחות משהו שיכול לעשות לודג 'מפתה. לעתים קרובות, סקס זה משולב עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אוראלי - וזה נראה מרהיב, וליהנות יותר. טיט'וב, הוא מין ממונולוגי, שואל הרבה פיח. מין intratramoral - במהלך מעשה כזה, אדם משפשף חבר של השותפים הירכיים. זה אפשרי כי בחוסר יכולת כי בתהליך שני השותף יכול להיות מוקדש מן החדשים של הדבר וללכת ספציפית למין נרתיקי. סקס Labiato - כאשר חבר משפשף בין שותפים מין מיני ענק. יש לציין כי לא ברור מה צריך, באופן כללי, יש לנגילים, כדי לא ללכת לפעולות נרחבות. כאשר חבר ממוקם באופן חופשי בין גופות של השותף, הוא הופך חיכוך - זה סקס glulystal. סקס האף מרמז על חבר החיכוך של הכנפיים והגב של האף. סקס intralial הוא כאשר אדם מעמיד את הזין שלו בין שותפים ICR. ובכן, בהשוואה לפרקטיקות קודמות, זה עדיין כלום. Fatijob אתה כנראה צדדית בפורנו - במהלך התרגול המיני הזה של הגברת, באופן כללי, אוננות חבר של כף הרגל. זה שמועה כי מוקדם יותר בממלכות התיכון התאמן סקס בבית השחי. מקומי מבולבל כל כך מוגן על עצמם מן std. אה כן, אתה אוהב את ההגדרות! את המין בבית השחי הוא מין Axillar. אם האישה שלך אינה חלה על מראה הגברות שמוכנות לבלבל את סינד שהעזה לגעת, כפי שכולם אומרים, ערימת רויאל ללא דופי, אתה יכול להציע את המין הטיקוזי שלה. במילים אחרות, חיכוך חבר של שותפי שיער. זה לא יהיה איך לתרגל את זה עם גבירות, קפדני על הנחת שלהם. כולם יודעים שהיא אלוהים, הם נוטים חבר שלך בשבילך. כמה פעמים כדי לומר שהעולם אמר כי הברכיים ואת העור החם תחת אותם - כך זה האזור הארוגני, אשר לא ניתן להשאיר ללא תשומת לב. עד כה, אני חייב לומר כי בעוד כמה בלוגים החמיצו את המידע הזה על פני האוזניים, השאר המציא את סוג המין החדש ביותר - המתוחכם. במילים אחרות, חיכוך, שבוצעו בעזרת אזור עדין מתחת לברכיים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהאישה מתכופפת ומתנתקת, על כך סוף סוף מביאה את האיש שלו לאורגזמה ומיד מתכוננת לעונת החוף, מושכת רגליים. סקס סקס - חיכוך על Pubis. לסביות למעשה אף פעם לא לעקוף את הצד הזה שבב, טוב, וכן אנשים חושבים, כמה גברים לא אכפת, זה הפך להיות חבר של שותף היומן.

עכשיו אני יודע על סקס?6

ממש לא! אם אתה חושב שאתה מבין את כל המין, הגדול ההזדמנות שאתה לא מבין שום דבר על זה.

מגמות עבור שיטות מיניות וטכניקות, סקס עניינים ומין צעצועים עם מהירות כזו שהם לא מתגנבים.

למעשה, אף אחד לא שואל את זה.

נסה חדש ולהרחיב את גבולות הנאה יחד עם פורטר / שותף / שותפים.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, מה שהם רוצים למנוע נוף של הפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת יפה. רווח זה מספיק, ולאחר מכן לכסות לחלוטין לחלוטין את כל הכרחי.

אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אנשים נרגשים ממה שכולם אומרים דברים שונים. כן, רוב המבט הרגיל למין - נרתיק, אנאלי, מין אוראלי והשאר, איך אנחנו מדברים כל הזמן, נוהלי רגילים. ואכן, אבל ציוד כזה כמו סקס auricular יש גם את הזכות לחיים. אם שני השותפים כאלה, למה לא? לגמרי שום דבר, כפי שכולם יודעים, לא לראות מגעיל בו. גברים כמו שפע - הם, זה הפך, יכול Cum מ גירוי של שדיים, רגליים. וזה רק העליון של הקרחון. כפי שהיה, זה לא היה מוזר, אבל לכן זה לא, סוף סוף, כדאי לפחד מפנטזיות סקסיות שלנו - כנראה מישהו בעולם יהיה צמא יותר מדי. בשבילך, עם זאת, רק כדי למצוא אותו. נערות ליווי בקריות

Просмотров: 133 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024