09:08
סקס של התנזרות ארוכה: נכון ובדי

זה נראה, באופן כללי, רציתי לאשר את ההפך, תקופות הפרישות הן רק כל. סקס ניקוד ארוך התנזרות מייצרת הרבה שאלות:

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים התנזרות ארוכה 2 זוועות ב התנזרות ארוכה 3 סקס קסום התנזרות ארוכה זה יהיה כל כך אומר משהו קסום? ואני לא אשכח איך זה נעשה? ובגוף שום דבר לא משתנה עד שאין מין, זה זדוני? ואם אני לא יכול לעבוד? ואין לי שום דבר סוף סוף להכתים?

החברה המודרנית, לבסוף, מכתיבה את כללי החיים שלו: סקס מתמיד לפחות כקומה, הוא הופך להיות מסיבה מסוימת להצלחות ועקביות של מבוגר. מדבר על התנזרות ארוכה ממין הוא מגונה ושודד, מפחיד כדי לדבר כדי להודות כי איך להתבטא, "אף אחד לא מעוניין", כך שאין מין ".

למרות ש, בעיקרו של דבר, זה נורמלי לחלוטין, חששות מיוחדים ומין שאלה גם התנזרות ארוכה גם לא צריך. רודפים אחרי חיבורים בלבד "נורמלי" חיי מין הם פשוט טיפשים, במיוחד מבוגרים. פאנקנק לא שווה את זה.

תנאים מוקדמים התנזרות ארוכה

אומלל "אף אחד לא צריך ולא מעניין" - זה מהר יותר, כפי שרובנו התרגלו לומר, סיבה בדיונית. אם תרצה ורמת הנוכחית של התפתחות של הבאנר, אני מוצא שותף - לא בעיה גרועה. באתר היכרויות כולם יכולים למצוא זוג לעצמו.

האטרקטיביות אינה תלויה בחוץ, גיל, רווחה ומזל. ואפילו לא צריך לומר כי רק הרצון והפעילות נדרשת. אז הסיבה הזאת אפילו לא תביא בחשבון. שאר ההתנזרות עלולה לגרום:

טיול עסקי ארוך; שירות צבאי; מַחֲלָה; ניסיון של גירושין הפיקדון או פער, מוקדם, יחסים ארוכים הם הנהיגים; חוסר שותף מתאים.

תנאים מוקדמים עשוי להיות אובייקטיבי, וכל סובייקטיבי, סוף סוף, משולבים במילה אחת - עצלות ללא עזרה של אחרים משהו לעשות.

אימה ב ארוך התנזרות 2

באופן מסורתי, כאשר ההתנזרות מתעכבת, אנשים מתחילים לענות זוועות שונות, החל מפני נזק לבריאות וכיצד מסתיימת את היכולת לעולם לא לחזור "סקס גדול".

יש הרבה אגדות על נזק לבריאות. בעיקרו של דבר, הרוב המכריע הם בלתי סבירים לחלוטין. איזו נזק עצום לבריאות הפריצות לא, לשים את זה בעדינות, אולי זה היה סותר את הטבע. שכן, קוק כל הבטן, האורגניזם הצעיר, אפילו מחסור ארוך מאוד של מין אינו משפיע על בריאות גופנית. עם נטל פיזי רגיל ונוחות נפשית, לא רק מה לדאוג.

ההכחדה ליבידו עשויה להופיע וכאילו פונקציות פיזיולוגיות מסוימות רק כאשר נמנעות בבגרות.

בלידה מוסמכים לחלום לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים החיוביים בעבודה.

אבל אפילו במקרה זה, הכל יהיה משוחזר לאורך זמן, העיקר הוא לא לקחת דילמה עם פאניקה, אבל עם מודעות וסבלנות. סקס התנזרות ארוכה אפשרי בכל גיל.

סאם סכנה גדולה, לשים את זה בעדינות, טמונה במונחים נפשיים: זה קורה די קשה עם בדידות. שים לב כי בהתחלה שנגרם כמו רבים באים לידי ביטוי, מטרידיו תנאי מטרה זה יכול להיות אמיתי איך אנחנו כל הזמן מדברים כלול.

רָחוֹק לא כל אדם נדרש לעצמו. לא למישהו לא אומר מה הוא הקור אינו בעל אופי סקסי. רק סקס במקרה זה - רק אחת משיטות התקשורת עם אדם אהוב. בלי אהבה uninteresting ולפעמים לא אכפת לי. יש לומר כי החיפוש אחר מערכת יחסים קשה הוא לא דבר מהיר אחראי, להשפיע על זה בלי לעזור של אחרים הוא די קשה, כי התהליך יכול לעכב.

ב במקרה זה מתחיל, באופן כללי, זוועות לזחול: שאם זה לא עובד גם תווך תוכנה זדונית? אם ההתנזרות נגרמת על ידי כמה מחלה, אז הזוועה היא עוד יותר מדויק. ככל שהשותף לא היה, חזק יותר את הפחד של הכישלון הופך. אימה א פאניקה יכולה להשיג רמה כזו שקשיים באמת מתעוררים, במקביל, ללא כל סיבה מהצד הפיזי.

מְאוֹד באופן עקרוני, זה הפך, להבין כי חוסר המין הוא נפוץ על בסיס של אמונות של הטבע לפחות תופעת יצור חיים, מצד אחד. ועם עוד - תפקיד מיני הוא אחד חשוב להישרדות של המין, כל כך פשוט היא לא יכולה לנחש.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו ESK Strite רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

רגוע I אמון - התרופה הטובה ביותר לטיפול עבור פרקים, כפי שהיינו מדברים, סקסי.

סקס קסום ארוך התנזרות 3

תהיה המין הראשון של התנזרות כל יום או כמה נפלא תלוי יותר לא מן הצורה הגופנית ובריאות, אלא מאירועים ושות '. אם משך ההתנזרות גרם לקשיים ולאודעות, והמין היה נחוץ רק "עבור סמן", אז, קרוב לוודאי, אפקטים לא קורה.

במקרה הטוב, הכל יעבור טוב טוב. בכאב הגרוע ביותר, וכן, כפי שאמרתי כל הזמן, אי-הבנות שונות. הרוב המכריע של הנסיבות הם נפשיים, הם עצמם, לשים את זה בעדינות, יעבור עם הזמן, אם כי לכל היותר, כפי שכולם אומרים, את האפשרויות בטעימה עשוי להיות שימושי.

אולי אם עדיין להיות קצת סקס מיוחד על ידי הפסקה ענקית? באופן טבעי, אולי! כאשר ההתנזרות נגרמה על ידי החיפוש אחר אדם "שלו". אם היית מסוגל לחכות רק ו יקר, מתוק יקר אדם, ואז סקס בלתי נשכח מובטחת!

דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 145 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 27.04.2024